سپاس

خب این بلاگ اسکای هم دوباره راه افتاده البته با اشکالات جزیی که امیدوارم برطرف شود و با وجود حملات پی در پی جهت هک مجدد بتواند به فعالیت خود ادامه دهداگر هم نتواند متاسفانه مجبور به خانه کشی به بلاگاسپات خواهم شد
در این پست قصد دارم از دوست بسیار خوبم حسین که قبول زحمت فرمودند و قسمتهایی از این وبلاگ را درون وبسایتشان نگهداری میکنند قدردانی کنم «حسین جان سپاسگذارم»
تغییرات جدید:
۱- تعداد پستهای قابل نمایش در هر صفحه را ۵ قرار دادم جهت دانلود سریعتر
۲- وبلاگ را به صورت چند صفحه ای در آوردم که دوستان بتوانند مطالب قبلی را به صورت پی در پی مشاهده نمایند
۳- برای راحتی دوستان لینک پستهای مهم این وبلاگ را در لیستی که در کنار وبلاگ مشاهده مینمایید قرار دادم که هر ۵ پست یکبار آپدیت خواهم کرد.
۴- تقویم کوچکی را کنار وبلاگ قرار دادم جهت استفاده بهتر از قسمت آرشیو
ضمنا دوستان میتوانند سوالات خود و یا پیشنهاد مقالات خاص را در قسمت نظر خواهی اعلام نمایند تا در اسرع وقت مقاله ای در آن ضمینه در وبلاگ مشاهده نمایند(یا خودم جواب میدم یا دوستان) دوستانی هم قول همکاری دادند که با شروع کار وبلاگ مقالاتشان را مشاهده خواهید نمود
در پایان از اینکه بازدید کننده این وبلاگ هستید از شما ممنونم
نظرات 5 + ارسال نظر
سروش شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:13 ق.ظ

راستش من بار اولمه که میام اینجا..خیلی خوشم اومد دمت گرم...انشاالله که موفق باشی

mehamn nakhandeh شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:25 ق.ظ http://kiam-man.blogsky.com

music ghashangi gozashti. :)

علی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:40 ق.ظ http://pourhamzeh.blogsky.com

آقا کارت درسته

مینو ( دختر همسایه) شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:27 ب.ظ http://dokhtarehamsaye.blogsky.com/

یاور عزیز
مرسی که به من سر زدی.....
وبلاکت رو خیلی خوشم اومد.....حتما بر میکردم

میشه یه انتقاد کنم؟

این رنک سبز خیلی خوندنش روی زمینه خاکستری سخته....

با درود

مرتضی ع دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:25 ب.ظ

از اشنائی مجدد باشما بسیار خوشحالم :
امیدوارم همیشه درکارهایت باصبر و توکل به خداوند بزرگ موفق و سر بلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد