ذخیره انیمیشنهای فلش بر روی هارددیسک

بسیار برای همه اتفاق افتاده که درون صندوق ایمیل خود کارت تبریک زیبایی از دوستتان دریافتflash کرده اید یا به یکی از سایتهایی که با فلش طراحی شده اند وارد شدید اما متاسفانه قادر به ذخیره انیمیشنهای آن سایت نبودید در این مقاله با روش معمول ذخیره این فایلها آشنا میشوید همچنین یک برنامه که بصورت خودکار این کار را برای شما انجام میدهد در اختیار شما قرار میگیرد .
این برنامه Sothink SWF Decompiler نام دارد که میتوانید آنرا از اینجا دانلود نمایید(در این صفحه این برنامه را میتوانید برای سیستم عامل دلخواهتان دانلود کنید)
اما روش دستی ذخیره این فایلها بر روی هارد دیسک شامل مراحل زیر است .
میدانیم که هر فایل یا عکس یا صفحات وب که از اینترنت دریافت میکنیم درون هارددیسک ذخیره می شوند کاری که ما انجام میدهیم پیدا کردن آنها وکپی آنها بر روی قسمت در دسترس تری از هارددیسک میباشد برای اینکار پس از لود شدن کامل انیمیشن به منوی tools رفته گزینه internet options را انتخاب نمایید در قسمت Temporary Internet Files گزینه Setting را انتخاب کنید. در پایین پنجره گرینه ای به نام View Files وجود دارد بر روی آن کلیک کرده تا لیست فایلها نمایان شود. در این لیست به دنبال فایلهایی باشید که از نوع Shockwave Flash Object می باشند. برای راحتی کار می توانید فایلها را بر اساس نوع مرتب نمایید. بعد از آن فایل مورد نظر را انتخاب کنید و بعد آنرا به مکان دیگری کپی کنید.
امیدوارم بتوانید آلبوم زیبایی از انیمیشنهای فلش تهیه نمایید ضمنا سوالات و یا درخواست مطالب یا مقالات خود را میتوانید در قسمت نظر خواهی که در زیر هر یادداشت قرار داده شده مطرح نمایید.

خوش آمدی blogsky

خیلی خوشحالم که این سیستم بی نظیر وبلاگ دوباره راه اندازی شد سعی میکنم از فردا دوباره شروع به نوشتن کنم

نکاتی در مورد system restore در ویندوز xp

ویندوز XP حرفه‌اى  و Home Edition  یک ویژگى جدید به نام System Restore ارائه میدهند که بوسیله آن کاربران میتوانند آخرین تغییرات وارده در ویندوز XP را براى برگشتن به حxpالت قبل از نصب برنامه‌هاى کاربردى که به تعادل سیستم لطمه وارد کرده اند حذف نمایند. و همچنین اگر کاربر بخواهد یک برنامه کاربردى جدید را امتحان کند و نیز بتواند سیستم را به حالت قبل از نصب برنامه کاربردى برگرداند مفید واقع میشود.
 System Restore در ابتدا توسط ویندوز ME معرفى شد اما در نسخه عرضه شده توسط ویندوز XP تکمیل گردید استفاده از System Restore آسان میباشد و ویندوز XP این ویژگى بصورت پیش فرض ارائه میکند با باز کردن help and Support  در Start Menu و سپس با انتخاب 
Performance and MaintenanceàUsing System Restore to undo changes میتوانید System Restore را فعال کنید یا اینکه در پنجره Run آدرس زیر را تایپ کنید.
C:windowssystem32 estore strui.exe
ویزارد System Restore مراحل ساختن یک Restore Point را انجام میدهد یا سیستم شما را با استفاده از یک restore Point جدید احیا میکند. شما ستینگهاى System Restore را از طریق قسمت System Restore که در System Properties Control Panelsystem قرار دارد میتوانید سازماندهى کنید.
دانستن اینکه System Restore به 200M-byte فضاى خالى در حافظه هارد دیسک احتیاج دارد مهم میباشد و بطور پیش فرض حدود 12 درصد از حجم درایو شما را براى ذخیره سازى Restore Point اشغال میکند. تعداد دقیق Restore Point‌ ها که توسط System Restore ساخته میشوند بر مبناى این تنظیمات محاسبه شده است. در حقیقت 12 درصد، ماکزیمم درصدى است که میتوانید از طریق اینترفیس تصویرى پیکر‌بندى کنید. 
تمام تغییرات احیا شده موفق قابل بازگشت به حالت اولیه میباشند و تمام تغییرات بازگشتى ناموفق به طور اتوماتیک توسط System Restore بازگشت داده میشوند علاوه بر این Restore point‌ ها به طور خودکار و اتوماتیک تقریبا هر 24 ساعت یکبار و یا زمانى که شما یک برنامه جدید نصب میکنید، ویندوز را ارتقا میدهید و یا به طور دستى با استفاده از System Restore، GUI یکى را بوجود میآورید ایجاد میشوند، System Restore یک برنامه چند منظوره است که ارزش وقت صرف کردن را دارد.
لازم به ذکر است که استفاده از این قابلیت ویندوز سرعت سیستم را کاهش داده و موجب اشغال 200mb از حافظه هارددیسک بر روی هریک از درایوها میگردد (خود من شخصا از این قابلیت استفاده نمیکنم)البته سلیقه کاربران در نحوه استفاده از ویندوز بسیار متنوع میباشد.