ذخیره انیمیشنهای فلش بر روی هارددیسک

بسیار برای همه اتفاق افتاده که درون صندوق ایمیل خود کارت تبریک زیبایی از دوستتان دریافتflash کرده اید یا به یکی از سایتهایی که با فلش طراحی شده اند وارد شدید اما متاسفانه قادر به ذخیره انیمیشنهای آن سایت نبودید در این مقاله با روش معمول ذخیره این فایلها آشنا میشوید همچنین یک برنامه که بصورت خودکار این کار را برای شما انجام میدهد در اختیار شما قرار میگیرد .
این برنامه Sothink SWF Decompiler نام دارد که میتوانید آنرا از اینجا دانلود نمایید(در این صفحه این برنامه را میتوانید برای سیستم عامل دلخواهتان دانلود کنید)
اما روش دستی ذخیره این فایلها بر روی هارد دیسک شامل مراحل زیر است .
میدانیم که هر فایل یا عکس یا صفحات وب که از اینترنت دریافت میکنیم درون هارددیسک ذخیره می شوند کاری که ما انجام میدهیم پیدا کردن آنها وکپی آنها بر روی قسمت در دسترس تری از هارددیسک میباشد برای اینکار پس از لود شدن کامل انیمیشن به منوی tools رفته گزینه internet options را انتخاب نمایید در قسمت Temporary Internet Files گزینه Setting را انتخاب کنید. در پایین پنجره گرینه ای به نام View Files وجود دارد بر روی آن کلیک کرده تا لیست فایلها نمایان شود. در این لیست به دنبال فایلهایی باشید که از نوع Shockwave Flash Object می باشند. برای راحتی کار می توانید فایلها را بر اساس نوع مرتب نمایید. بعد از آن فایل مورد نظر را انتخاب کنید و بعد آنرا به مکان دیگری کپی کنید.
امیدوارم بتوانید آلبوم زیبایی از انیمیشنهای فلش تهیه نمایید ضمنا سوالات و یا درخواست مطالب یا مقالات خود را میتوانید در قسمت نظر خواهی که در زیر هر یادداشت قرار داده شده مطرح نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد